.: قالبکده :.

طراحی قالب و گرافیک

.: قالبکده :.

طراحی قالب و گرافیک

آغاز دوباره !

با سلام

چند وقتی است از نوشتن و طراحی به دلیل خدمت در ارتش دور شده ام و از این بابت کمی شرمنده چه برای خود و چه برای دوستان .

از امروز تصمیم دوباره برای آغاز نوشتن گرفته ام و خوشحال خواهم شد تا وبلاگ های خود را برای من هم معرفی کنید تا از آنها استفاده کنم و اگر قالب و یا کار گرافیکی برای وب خود خواهان هستید در خدمتگذاری آماده ام .

فعلا ...

نظرات 2 + ارسال نظر
علی جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ب.ظ http://galleri77.blogsky.com

سلام امیر جان.امیدوارم دوره سربازی را به خوبی پشته سر بزاری.ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدی.

علیرضا اسکندرپور جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام امیر.
خسته شدم از بس دنبالت گشتم. خواهش می کنم به ایدی زیر پی ام بده.
v0id_92

راستی من داداش محمد بهارم ! یادت باشه خوبه :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد